عرفان ختم نبوت ۔ بجواب قادیانیت اسلام کے لیے خطرہ ۔ خلیفۃ المسیح الرابع رح فہرست مضا مین ۔ یونی کوڈ
الناشر ۔ ایڈیشنل ناظر اشاعت و وکیل التصنیف لندن
سیدنا حضرت خلیفۃ المسیح الرابع ایدہ اللہ تعالیٰ بنصرہ العزیز نے جماعت احمدیہ انگلستان کے جلسہ سالانہ سے ٹلفورڈ اسلام آباد میں 7 اپریل 1985 کو جو معرکہ آرا اختتامی خطاب فرمایا تھا اس کا مکمل متن افادہ احباب کے لئے اگلے صفحات میں پیش کیا جارہا ہے
اختتای خطاب بر موقع سالانہ جلسہ انگلستان 7 اپریل 1985ء
پاکستان کے سرکاری کتابچہ میں لگائے گئے الزامات میں سے سب سے زیادہ مکروه ،سب سےز یادہ جھوٹا ، سب سے زیادہ بے حقیقت اور سب سے زیادہ دکھ دینے ولا الزام ۔
اس سے بڑا کوئی جھوٹ نہیں کہ نعوذ باللہ حضرت مسیح موعود ؑ آنحضرت ﷺ کو خاتم النبیین یقین نہیں کرتے تھے۔
جس نے بھی حضرت مسیح موعود ؑ کی تحریرات پڑھی ہوں وہ ایک لمحہ کے لئے بھی اس الزام کو قابل توجہ نہیں سمجھے گا۔
آپ جس عرفان اورجس وسعت وگہرائی کے ساتھ ختم نبوت کےمضمون کو سمجھتے تھے ہمارے مخالفین اس کے پاسنگ کو بھی نہیں پہنچ سکتے۔
ختم نبوت کے متعلق جماعت احمدیہ کا عقیدہ بزرگان امت وائمہ سلف کے عقیدہ کے مطابق ہے۔
الناشر ۔ ایڈیشنل ناظر اشاعت و وکیل التصنیف لندن
سیدنا حضرت خلیفۃ المسیح الرابع ایدہ اللہ تعالیٰ بنصرہ العزیز نے جماعت احمدیہ انگلستان کے جلسہ سالانہ سے ٹلفورڈ اسلام آباد میں 7 اپریل 1985 کو جو معرکہ آرا اختتامی خطاب فرمایا تھا اس کا مکمل متن افادہ احباب کے لئے اگلے صفحات میں پیش کیا جارہا ہے
نمبر شمار | عنوان | صفحہ |
1 | ایک مکروہ اور بے بنیاد الزام | 4 |
2 | آنحضرت ﷺکی خاتمیت پر گہرا اور پختہ ایمان | 5 |
3 | تلبیس اور حق پوشی کا شاہکا ر | 8 |
4 | مفکراسلام کی مذہبی حیثیت | 10 |
5 | خاتمیت، تمام کمالات نبوت پر حاوی ہے | 11 |
6 | خاتمیت کا ایک نیا عارفانہ پہلو | 18 |
7 | مفکرین اسلام کی پرحکمت توجیہات | 21 |
8 | خاتمیت زمانی حدود و قیود سے بالا ہے | 24 |
9 | امتی نبی کا آناختم نبوت کے منافی نہیں | 27 |
10 | ایک احمقانہ اور جاہلانہ تاویل | 35 |
11 | ببیں تفاوت را ہ از کجا است تا بکجا | 41 |
12 | مزعومہ تصور کی چھاپ کا اصل ماخز | 44 |
13 | خاتمیت کا مفہوم از روئے احادیث | 48 |
14 | آنے والا مسیح نبی اللہ ہو گا | 50 |
15 | تکمیل عمارت سے مراد اکمل شریعت | 58 |
16 | بعدی کے لغوی معنی | 60 |
17 | نبی کی بعثت اور ضرورت زمانہ | 63 |
18 | امکان نبوت کی ایک اورد لیل | 66 |
19 | حدیث لانبی بعدی کی اصل حقیقت | 69 |
20 | حضرت عائشہ صدیقہ رضی اللہ عنہا کا ایک قول | 73 |
21 | امام ابن قتیبہ کی تشریح | 74 |
22 | ایک متقی عالم دین کا فیصلہ | 75 |
23 | شریعت لانے والا نبی نہیں آسکتا | 76 |
24 | غیر شرعی نبی آسکتا ہے | 77 |
25 | اہل حدیث عالم کا عقیده | 79 |
26 | آنحضرت ﷺ کی شان اور مرتبہ کا نبی نہیں آسکتا | 80 |
27 | سرکاری کتا بچہ کی ایک اور تلبیس | 83 |
28 | خاتم النبیین کی پر معارف تشریح | 86 |
29 | کامل کتاب کی موجودگی میں امت کے روگ | 90 |
30 | تاریخ انبیا ء کے چند اسباق | 92 |
31 | موجودہ زمانہ میں مصلح ربانی کی ضرورت | 95 |
32 | صدوم کی بستی کا احتجاج | 103 |
33 | ظہور مہدی کی انتظار | 105 |
34 | آخرين منهم کی تعیین | 119 |
35 | سرکاری کتابچہ کا ہر پھیر | 112 |
36 | قدرت کا مضمون ۔عنوان کی تبدیلی | 115 |
37 | سچے اور جھوٹے میں ما بہ الا متياز | 118 |
38 | مامور من اللہ کی مخالفت کی اصل وجہ | 122 |
39 | سرکاری کتا بچے کی ملمع سازی | 125 |
40 | عقیدہ ختم نبوت اور ایمانیات کی بنیادیں | 128 |
41 | عقیدہ ختم نبوت اور تہذیب و ثقافت | 132 |
42 | اسلامی تہذیب وثقافت علماء کی نظر میں | 134 |
43 | ایک دعویٰ بلا دلیل | 138 |
44 | قرآن کریم کی واضح آیات سے تجاہل عارفانہ | 140 |
45 | احادیث نبویہ اور اقوال ائمہ سے انحراف | 149 |
46 | مہدی اورمسیح ایک ہی وجودہے | 154 |
47 | نزول مسیح کاعقیدہ اور سرکاری کتابچہ کا مفکر | 155 |
48 | ایک قطعی مسئلے پر انتہانی ظالمانہ روش | 158 |
49 | صبروشکر او تسلیم و رضا کا دلکش اظہار | 162 |
اختتای خطاب بر موقع سالانہ جلسہ انگلستان 7 اپریل 1985ء
پاکستان کے سرکاری کتابچہ میں لگائے گئے الزامات میں سے سب سے زیادہ مکروه ،سب سےز یادہ جھوٹا ، سب سے زیادہ بے حقیقت اور سب سے زیادہ دکھ دینے ولا الزام ۔
اس سے بڑا کوئی جھوٹ نہیں کہ نعوذ باللہ حضرت مسیح موعود ؑ آنحضرت ﷺ کو خاتم النبیین یقین نہیں کرتے تھے۔
جس نے بھی حضرت مسیح موعود ؑ کی تحریرات پڑھی ہوں وہ ایک لمحہ کے لئے بھی اس الزام کو قابل توجہ نہیں سمجھے گا۔
آپ جس عرفان اورجس وسعت وگہرائی کے ساتھ ختم نبوت کےمضمون کو سمجھتے تھے ہمارے مخالفین اس کے پاسنگ کو بھی نہیں پہنچ سکتے۔
ختم نبوت کے متعلق جماعت احمدیہ کا عقیدہ بزرگان امت وائمہ سلف کے عقیدہ کے مطابق ہے۔